Pazartesi, Ağustos 27, 2012

Tatil Sonrası

Ayvalık/Cunda bana biraz hayal kırıklığı yaşattı. Belki kendimi fazla iyisine hazırladım. Blog yazılarında okuduğum onca güzel yazının da buna katkısı çok tabii... Yeme içme iyi ala ama hep eksik bir şeyler vardı. Lakin kötü diyebilir miyiz? Kesinlikle hayır, sadece düşük beklenti ile gidilmesi en güzeli.
Ayvalık'tan ve dönüş yolu üzerinden topladığımız ganimetleri ertesi gün kahvaltıda görebilmek; Ayvalık'a gitmenin en güzel yanı İstanbul'a dönüşü olsa gerek :)


Cunda ile ilgili gözlemlerimin dışında, Bu geziden bir sürü güzel fotoğraf, anı, damağımızda tadı kalan leziz deniz mahsulleri ve sağlıklı yiyeceklerle dönebildik, bol bol yüzdük, güneşlendik, dinlendik ya daha ne olsun? Ben sadece oralardan çok etkilenip tekrar tekrar gelmek isteyecekmişim gibi hayal etmiştim, öyle olmadı :) 
Sorun değil, Taş Kahve'nin damlasakızlı türk kahvesi bu zamana kadar içtiklerim arasında en güzeliydi.


Salı, Ağustos 21, 2012

Karmaşa



Feribotta, kahve eşliğinde dizilere devam...


Ramazan Bayramı ne zaman Şeker Bayramı oldu? Ramazan'ı fazla köylü bulduğumuz için adını Şeker Bayramı olarak değiştirdik. Kurban Bayramı'na bir şey uyduramadık, hayvan haklarına saldırı olduğu, vahşet olduğu gerekçesiyle böyle bir günü kutlamak istemedik. İnsanların sınıf atlama açlığına en çok iş hayatımda şahit olduğum bir gerçek.


Her şey çok güzel giderken, sadece 5 dk. için otel odasına uğradığımız bir sırada Gaziantep'teki saldırı haberini izliyoruz.
Gerçek dünyaya hoşgeldiniz!

Çarşamba, Ağustos 15, 2012

Güney Kore Baharı

Beni, Güney Kore dizileri ile tanıştıran  kardeşim ve ablama selam olsun :) İzlemek istediğim bir sürü sinema filmi dururken vakit bulduğum an kendimi bilgisayar başında buluyorum.


Hatta dizileri, tatile giderken yanımda götürmeyi bile düşünüyorum...

Cuma, Temmuz 20, 2012

Buraya Focuslanalım

Focuslanmak  - Bu uydurma kelimeden nefret ediyorum. Uzun zamandır duyduğum, kullanımı giderek artan ve genelde  aynı tip insan grubu tarafından kullanıldığını gördüğüm, duyduğum gereksiz, manasız, boş kafa, uydurma kelime. Nasıl bir gereksizliktir anlayamıyorum. Çok bilmişin biri bu kelimeyi kullandı ve çevresi tarafından beğenildi, böylece de bu gereksizlik yayıldı galiba. Türkçe'de tam karşılığı olan bir kelimenin ısrarla bu hale getirilmesi... Yurt dışında okumuş ve orada uzun süre yaşamış olanları bir kenara ayırıverelim de Türkçe konuştuğu halde cümle içinde gerekli - gereksiz İngilizce kullanmayı vazife haline getirmiş olan insanlar var ve komikler bunu da belirtelim.

Salı, Temmuz 10, 2012

Durumlar

İlk defa, İstanbul'da yaşayıp evi ve işi aynı yaka da olan insanlara imreniyorum .. Evimi seviyorum, yaşadığım semti, caddeyi çok seviyorum ama karayollarının bu yazı bize zehir eden köprü çalışması nedeniyle isyanlardayız, eve hiç bir şekilde makul bir saatte ulaşamıyoruz.


Asıl söylenmesi gereken kişi Mesut tabii ki zira ben işimden erken ayrılıp trafikten fazla etkilenmeden kaçabiliyorum fakat gerçekten bu tadilat mevzusu keyfimi kaçırdı.  Aslında, 1 Ağustos itibari ile sevdiğim işimden ayrılıyorum. Üç sene boyunca emek verdiğim, büyük ihtimalle bundan sonra da hep bir parçasından tutmaya, haber almaya devam edeceğim işim ve kendisi için çalışmaktan gurur duyduğum muhteşem patronum... Bir kaç ay dinlenmek ve odaklanmam gereken başka konulara rahat vakit ayırabilmem, kafamı boşaltmam için iş hayatıma bir süreliğine "dur" diyorum. Sürekli iş değiştirmeyi sevmem 19 yaşımdan bu yana süren iş hayatım boyunca bu ikinci işimdi. Güzeldi, bana manevi  çok şey kattı, başka bir dünya ve harika bir işveren olan patronumu tanıttı (ismini vermem doğru olmayabilir, "patron" demem yeterli:))
İçimde bir taraftan çalışmayacak olmamın verdiği bir boşluk var. Birkaç aylık bir süre olarak belirledim kendimce, yinede gözümde büyümüyor değil.
*
*
*
Kafam dolu, karışık olmasını istediğim şeyler var olduramıyorum, elimden gelen bir yere kadar yaratıcının gücü, desteği lazım. Zaten bu yazdan da hiç bir şey anlamadım, eş durumundan tatil tatlı bir hayal gibiydi neyse ki bayram tatili ile birleştirilecek bir kaç gün ile bir şeyler ayarlandı, artık bir engel çıkmazsa diyelim...
Ev odaklı geçecek günler için ev dekorasyon dergileri stokluyorum, bol bol görsel ile fikir edinmeye çalışıyorum.